kontakt    mapa strony  
    polski   english

Specjalność: Interaktywna Grafika Komputerowa

Rdzeń specjalności

      sem. I sem. II sem. III
l.p. Nazwa przedmiotu ECTS wyk ćwi lab wyk ćwi lab wyk ćwi lab
1. Interakcja audio-wizualna (K-25)         30   30      
2. Projektowanie serwisów graficznych   15   15            
3. Podstawy inżynierii audiowizualnej         15   15      
4. Techniki multimedialne (I-14)               15   15
5. Animacje i efekty specjalne (I-14)             15      
6. Grafika interaktywna dla sieci (I-14)   15   15            
 

Blok obieralny: Gry i rzeczywistość wirtualna

Opiekun bloku: dr inż. Piotr Duch (pduch@kis.p.lodz.pl)
Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona jest coraz częściej wykorzystywana, między innymi w przemyśle rozrywkowym. W ramach przedmiotu „Programowanie systemów rzeczywistości wirtualnej” studenci poznają proces modelowania świata wirtualnego i algorytmy symulacji zjawisk fizycznych w świecie wirtualnym. Na laboratorium będą stosowali platformę .NET oraz środowisko OGRE, Microsoft XNA Game Studio i bibliotekę FlatRedBall, zapoznają się z programowaniem układu sceny, fizyki i grafiki oraz rzeczywistości wirtualnej w Internecie (VRML i Flash). Na zajęciach z przedmiotu „Sztuczna inteligencja w programowaniu gier” studenci zapoznają się z algorytmami i technikami sztucznej inteligencji specyficznymi dla tworzenia gier. Wiedza ta zostanie wykorzystana w praktyce podczas projektowania i implementowania swojej własnej gry, wykorzystującej takie urządzenia jak Oculus lub Kinect.
 
      sem. I sem. II sem. III
l.p. Nazwa ECTS wyk ćwi lab wyk ćwi lab wyk ćwi lab
1. Sztuczna inteligencja w programowaniu gier               15   15
2. Programowanie systemów rzeczywistości wirtualnej         15   15      
 
Prezentacja bloku (PDF 0,3MB)

powrót do góry